Termín a délka
21.4. – 14.6. (7–10 dní)
Počet osob
2 dospělí
Termín a délka
21.4. – 14.6. (7–10 dní)
Počet osob
2 dospělí
Stravování
Bez stravy

Zájezd nenalezen

Litujeme, ale Vašemu vyhledávání neodpovídá žádný výsledek.

Změňte parametry vyhledávání, nebo si vyberte ze zájezdů, které se nejvíce podobají Vašemu aktuálnímu výběru.
Zobrazíme zájezdy dle Vámi zadaného místa, datumu, délky a počtu osob. Ostatní parametry odebereme.

O hotelu

Nenalezeny žádné výsledky.

Vybavení

  • Bazén
  • WIFI k dispozici

Recenze

Celkové hodnocení
80 %
70 %

Služby hotelu

90 %

Pokoj

70 %

Pláž a okolí

60 %

Sport, volný čas

70 %

Strava

Recenze zákazníků AirstopRecenze zákazníků (1)
Všechny recenzeVšechny (0)
80 %
6.1. - 16.1.2020
Po několika dnech nám v Gambii nám v hotelu po výměně personálu najednou odmítali dávat k jídlu nápoje, ačkoliv jsme měli all inclusive. Pivo prý došlo, džusy budou až k snídani... Z jídelníčku jsme si denně vybírali sami, ale když jsme si zvolili hovězí maso, steak apod., řekli že to nemají a mít nebudou. S kolegy z Německa jsme si stěžovali u zástupce CK 5 vor Flug, který posléze přijel, projednal nápravu a omluvil se, dal nám také dopropis na slevu 60 eur jako náhradu (kolegové Němci šli na večeři jinam, my jsme si šli koupit nápoje také jinam). Obracíme se tedy na vás jako CK se žádostí o proplacení této slevy. Druhý problém nastal při návratu. Letadlo na letišti vůbec nebylo, přiletělo s několikahodinovým zpozděním, navíc jsme pak měli neplánované mezipřistání d Dakaru v Senegalu. Do Lipska jsme dorazili se zhruba čtyřhodinovým zpožděním. Rozdali nám jakési blankety na žádost o náhradu zo zpoždění letu. Máme si ho vyřizovat sami, nebo se o to postará Airstop? Děkuji za odpověď PhDr. Lubor Falteisek, Praha 9, Teplická 40, tel.: 777 253 335
70 %

Služby hotelu

90 %

Pokoj

70 %

Pláž a okolí

60 %

Sport, volný čas

70 %

Strava